Müşteri Değerleri Prensipleri
Müşteri Değerleri Prensipleri, Keyveni'nin ruhunu ve neyi temsil ettiğimizi kelimelerle yakalar.
Tek şirket. Tek takım. Tek yol. Değerlerimiz bizi güçlü kılıyor!
Kaliteli ürünler değerli referanslar:
Kalite doğru ürün ya da hizmeti, müşterinin eline doğru zamanda ve doğru fiyatla koymaktır düşüncesiyle en kaliteli ürünü değerli paydaşlarımıza sunuyoruz.
Kriz yönetimi ve çözüm önerileri:
Kalite sistemlerimiz gereğince tüm sistemlerimiz kontrol altına alınmış olup yılda 2 defa kriz senaryoları yazılarak test edilir.
Şeffalık:
Keyveni müşterileri, 24 saat açık kapı projesiyle günün her saati bizi ziyaret edebilir.
Erişilebilirlik:
Başvurularınız için (0212) 320 57 60 ve www.keyveni.com.tr den bize ulaşabilirsiniz.
Hızlı geri bildirim:
Müşterilerimiz tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılması en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor.max 72 saat içerisinde Mis tarfından geri dönüş yapılır.
Objektiflik:
Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.
Gizlilik:
Kişisel bilgilerinizin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle kişisel bilgileriniz üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.
Müşteri odaklılık:
Her zaman en iyisini hak eden müşterilerimize, etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunulmakta, ihtiyaçları karşılamakta ve hakları her zaman korunmaktadır.
Müşterinin sürece katılımı:
Müşterilerimiz, ilettikleri başvuruların değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendiriliyor, kendilerinin sürece aktif olarak katılımları sağlanıyor.
Kurum içi bilgilendirme:
Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılıyor ve takip ediliyor.
Sürekli iyileştirme:
Müşterilerimizden gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendirilir ve sürekli iyileştirme çalışmalarında kaynak olarak kullanılır.
Profesyonel yaklaşım:
Şirketimiz profesyonel kadrosuyla ve profesyonel bir yaklaşımla müşterilerimizin taleplerine yanıt veriyor.