Keyveni İlkeleri


Küresel politika ve önlemler çerçevesiyle desteklenen, İş Davranış Kurallarımız ve Etik Kurallarımız arasında yer alan sorumlu iş uygulamaları için en yüksek standartları belirlemeye kararlıyız..


İlkelerimiz

Yenilikçilik:

Keyveni ilkelerinden ilki ve Kurumsal yapının temel taşlarındandır. Yeniliği her zaman takip eden ve onu yemek hizmetinin her alanında yakalayan bir kimliğin sadık bekçisidir Keyveni.

Öncülük:

Teknolojik farkındalığı yüksek bir kurum olarak Keyveni her türlü teknolojik yeniliğin de öncü adresi olmayı başarmaktadır.

Sorumluluk:

Kurumsal sosyal sorumluluğu yaptığı üretim işinden ayrı bir alan olarak görmeyen Keyveni bu anlamda hassasiyetini, yıllardır içinde bulunmaya özen gösterdiği farklı sosyal sorumluluk projeleriyle kanıtlamıştır. Keyveni için sosyal sorumluluk olmazsa olmaz bir toplumsal vazife niteliği taşımaktadır.

Şeffaflık:

24 saat açık kapı projesiyle Keyveni’yi günün her saati ziyaret edebilir ve hijyenik, kaliteli üretimine yakından şahitlik edebilirsiniz.

Farklılık:

Bünyesinde çalıştırdığı gıda mühendisleri ve diyetisyenleri tarafından hazırlanan menü tasarımlarıyla Keyveni fark yaratıyor.

Dürüstlük:

Dürüstlük, Keyveni’deki üretim faaliyetlerinin ortak zeminidir.

Çevrecilik:

Keyveni, çevreye karşı duyarlılığını, ofis içinde her noktaya koyduğu geri dönüşüm kutularıyla da, bileğinin hakkıyla aldığı çevre belgeleriyle de, gıda atıklarını değerlendirme biçimiyle de kanıtlar.

Politikamız

    • ● En uygun fiyatla müşteriye en kaliteli ve lezzetli yemekleri üretip sunmak ve bu çalışmalar kapsamında finansal kaynakları göz ardı etmemek
    • ● Tedarik ettiği hammaddeyi son ürüne dönüştürürken ürün kalitesinden ödün vermeden müşteri beklentilerini en üst seviyede tutmayı ilke edinip, hijyenik ortamda uzman kadrosu ve yetkin personeliyle Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında lezzetli ürünler üretmek
    • ● Kalite Yönetim Sistemi(TS EN ISO 9001), Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi (TS EN ISO 22000), Çevre Yönetim Sistem (TS EN ISO 14001), İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi( TS 18001)Müşteri Memnuniyeti (TS ISO 10002) standartlarına uymak ve etkinliğini sürekli iyileştirmek,
    • ● İş Sağlığı ve Güvenliğini her işin önünde tutup, İSG risklerinin yapısına ve büyüklüğüne uygun olarak, yaralanmaların, sağlık bozulmalarının ve kazaların önlenmesi için gerekli tedbirleri almak
    • ● Müşteri memnuniyetini sağlayarak hem kendi hizmet kalitemizi arttırmak hem de müşteri sadakati ve bağlılığını artırmak.
    • ● Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği, Gıda mevzuatı, Müşteri Memnuniyeti şartlarına ve diğer yasal şartlara uymak
    • ● Çalışan personelinin eğitim ve refah düzeyini yükseltmeyi ve bunu çalışanlara benimsetmeyi,
    • ● Tükenebilir doğal kaynakları en uygun şekilde kullanmak ve çevre kirliliğinin önlenmesini sağlayarak gelecek nesillere yaşanılabilir bir çevre bırakmak
    • ● Sektörle ilgili sürekli araştırma geliştirme yapıp üretim kapasitesini değişen şart ve koşullara göre arttırmak,
    • ● Üzerine düşen sosyal sorumluluklarını yerine getirmek,
Teklif Alın!Müşteri Girişi